SEO a linkbulding
Všechny weby, které vytváříme mají základní optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Je to nutnost, bez které si zbytečně zvyšujete náklady na přilákání zákazníků.


Jak moc optimalizujeme pro vyhledávače?
Chci být na 1. místě ve vyhledávání
Přestože dodržování zásad SEO není na první pohled vidět, vždy se snažíme dělat vše správně a důsledně.
Na 1. místo to samo o sobě většinou nestačí. Je zapotřebí dál optimalizovat texty podle analýzy klíčových slov a pracovat na linkbuildingu.
Úroveň dosažených výsledků je tak dál úměrná velikosti konkurence, času a vynaložených nákladů.

Jak na SEO a lepší pozice v SERP
SEO optimalizace obsahu
Kromě toho, že důsledně dodržujeme zásady technického SEO (co není na první pohled vidět), soustředíme se především na obsah sdělení, formu a strukturu textu.
→ Více
Samo o sobě to na 1. místa ve vyhledávání nestačí, proto:
Linkbuilding
Linkbuilding je off-page faktor, který se z veliké částí podílí na výsledné pozici ve vyhledávačích.
Velmi zjednodušeně se jedná o umísťování doporučení (odkazů) směřujících na Vaši webovou stránku na jiné weby.
→ Více
SERP = Search Engine Result Page = Výsledek vyhledávání
Jak pracujeme na SEO obsahu
Uděláme analýzu klíčových slov, abychom zjistili, jaká slova jsou ve vašem oboru používaná a jejich konkurenci.
Podle výsledku ladíme texty tak, abychom dosahovali co největší návštěvnosti z vyhledávačů.
1. místa ve vyhledávání nikdy neslibujeme. Pracujeme primárně na zlepšení pozic.
Pokud dodáte texty
Vaše texty zrevidujeme a některá slova zaměníme synonymy a klíčovými slovy s větší hledaností. Před uveřejněním Vám pošleme texty k revizi, zda nedošlo v důsledku našich úprav ke změně smyslu předávaných informací. Text se publikuje až po dosažení konsenzu.
Pokud necháte texty na nás
S využitím umělé inteligence a přihlédnutím k nejlepším v oboru u nás i v zahraničí vytvoříme text doplněný o klíčová slova z analýzy klíčových slov. AI používáme jen jako podklad, který je nutné upravit člověkem.
Výsledná text opět před publikací schválí zákazník.
Linkbuilding
Optimalizace pro vyhledávače SEO se dělí na on-page a off-page faktory. On-page faktory jsme řešili výše.
Linkbuilding je off-page faktor a z veliké částí se podílí na tom, jak vysoko se ve vyhledávačích zobrazujete.

Důvěryhodnost
V podstatě se jedná o umisťování textů s odkazy směřujícími na Váš web na jiné webové stránky. Google a Seznam toto vnímají jako doporučení a zvýší webu rank / důvěryhodnost / autoritu a doporučují jej častěji jako relevantní zdroj.
Budování odkazového portfolia
Bohužel se toto v minulosti velmi zneužívalo a tak mají Google i Seznam zabudovaný algoritmus, jak poznat přirozené doporučení z jiných stránek. Důležité je nejen množství zpětných odkazů, ale záleží i na kvalitě a relevanci webů, ze kterých je odkaz získán. Důležitá je také dlouhodobá konzistentnost. Jednorázově velký přírůstek zpětných odkazů bude pravděpodobně ignorován nebo bude mít za důsledek dokonce penalizaci.
Konzistence a dlouhodobost
Linkbuilding je proto v rámci SEO nutné dělat dlouhodobě, konzistentně a důvěryhodně. Množství získaných odkazů záleží na rozpočtu a jeho dlouhodobém plánování. Pokud nemáte spřátelené weby, které na Váš web budou přirozeně odkazovat a doporučovat Vaše služby, jste odkázáni čekat dlouho, až vzniknou přirozeně na základě Vašich perfektních služeb neb si zkraje pomoci placenými články u webů, které takové služby nabízejí.
Kontaktujte nás
Dlouhodobě se SEO a linkbuilding oproti PPC (reklamy typu zaplacení za proklik například od Google) vyplácí. Sice trpí pomalejším nájezdem (první vzrůst návštěvnosti může trvat i měsíce), zato má ale setrvačnost a výsledky se v čase akumulují – se stejným rozpočtem Vám každý měsíc návštěvnost roste i když platíte.
Kontaktujte nás a domluvte si rozpočet.
Získejte profi web na míru
Těšíme se na spolupráci v Hradci Králové, Pardubicích i jinde.
Kontaktujte nás pro více informací.