Jak to s námi chodí

Firemní web v Hradci Králové

Jaké weby děláme a jaký je postup

Komunikace myšlenky webu

01

Ujasnění si Vaší představu

Nezávazně se sejdeme se v Hradci Králové nebo online a zjistíme Vaše představy o novém firemním webu nebo e-shopu.
Čím konkrétnější představy budete mít, tím přesněji budeme moci stanovit přibližný rozpočet.
Pokud se dohodneme na hodinové sazbě, budete mít k dispozici seznam provedené práce vykázaný po čtvrthodinách.

02

Udělejte si čas na tvorbu webu

Tvorba webu bude pro Vás znamenat hodně práce.
Budeme postupně společně řešit registraci domény, design a obsah webu.
Budete součástí vývoje a průběžně budete dodávat fotografie, další materiály a odsouhlasovat provedené úpravy.
Pokud necháte vše na nás, web uděláme také, ale nemusí být podle Vašich představ. Předělávat již hotové jsou pak zbytečné náklady navíc.
→ Více o tom, co firemní web obsahuje

Příprava firemního webu
SEO - optimalizace pro vyhledávače

03

SEO – optimalizace obsahu pro Google

Společně projdeme texty webu, především názvy jednotlivých stránek a pokusíme se je optimalizovat pro vyhledávače jako je Google a Seznam.
Úroveň SEO optimalizace určuje rozpočet.

04

Spuštění webu

Po schválení firemní stránky vypustíme na internet na Vaší doméně.

Firemní web je na světě

Firemní web existuje

A co dál s webovými stránkami?

krok 1

Správa redakčního systému

Domluvíme se na další správě webu. Redakční systém a použité součásti je nutné čas od času z důvodu bezpečnosti a funkčnosti aktualizovat – nejméně 2x za rok, raději častěji. Můžeme to dělat my, můžete to dělat vy, může to dělat někdo další, ale někdo by to dělat měl.
→ Více

krok 2

Správa obsahu webu

V budoucnu bude zapotřebí udržovat obsah webu aktuální, nějaký přidat či ubrat. Můžete to dělat svépomocí – poskytneme Vám k tomu školení a konzultace. Pokud však nechcete ztrácet čas s učením se redakční činnosti, rádi to za Vás budeme dělat.
→ Více

krok 3

Linkbuilding

Samotná optimalizace obsahu webových stránek na první místa ve vyhledávačích většinou nestačí. Součástí SEO je i linkbuilding – vytváření doporučení neboli odkazů z jiných relevantních webových stránek. Pokud se dohodneme na dlouhodobé spolupráci a na rozpočtu, budeme Vám sofistikovaně budovat portfolio zpětných odkazů tak, aby vyhledávače usoudili, že jste autorita v oboru.

Co běžně firemní web obsahuje

Podívejte se dopředu na základní věci, které společně budeme muset dát dohromady.

Neváhejte se spojit

Získejte profi web na míru

Těšíme se na spolupráci v Hradci Králové, Pardubicích i jinde.
Kontaktujte nás pro více informací.

Přejít nahoru